اطلاعیه شورای اطلاع‌رسانی دولت در خصوص بازماندگان دریافت یارانه

 در پی دستور ریاست محترم جمهوری در خصوص بررسی وضعیت کلیه هموطنانی که تاکنون یارانه دریافت نمی کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند، شورای اطلاع رسانی دولت اطلاعیه ای صادر کرد.

🔹آن دسته از  هموطنانی که  تاکنون اصلا یارانه دریافت نمی کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند می‌توانند برای ثبت نام به منظور بررسی وضعیت اقتصادی خانوار خود به «درگاه ملی خدمات دولت» به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند.

🔹در این اطلاعیه از عموم جاماندگان یارانه ای که خواستار بررسی وضعیت خانوار خود هستند دعوت می‌شود که ابتدا به سایت  my.gov.ir مراجعه و  بر اساس کد ملی و استعلام دهک کاربر وضعیت دریافت یارانه خود را  استعلام نمایند.

🔹در اطلاعیه دولت آمده است که چنانچه هموطنان عزیز خواهان بررسی مجدد دهک اعلام شده و قطع یارانه خود هستند به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه نمایند و در صورت پذیرش بازبینی مجدد، یارانه دهک خانوارهای جدید از اردیبهشت ماه ۱۴٠۱ پرداخت خواهد شد.

🔹در پایان این اطلاعیه درخواست می شود که به منظور جلوگیری از اختلال در بررسی وضعیت خانوارها، متقاضیان بر اساس رقم آخر کد ملی خود (زوج و فرد) در روزهای تعیین شده مراجعه کنند.

🔹 براین اساس کسانی که رقم آخر کد ملی آن ها زوج است در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) و افرادی که رقم آخر کد ملی آنها فرد است در روزهای فرد (یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه) برای استعلام وضعیت خانوار خود مراجعه کنند.

https://dolat.ir/detail/386853

🇮🇷 @OstanYazd

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات