معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خطاب به مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها؛

باید شبهات دشمن را حکیمانه، عالمانه و عاقلانه پاسخ داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پاسخگویی به شبهه افکنی های دشمنان را از دیگر مسئولیت های خطیر روابط عمومی ها برشمرد و گفت: باید شبهات دشمن را حکیمانه، عالمانه و عاقلانه پاسخ داد و نگرانی های مردم را از این بابت برطرف نمود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه مدیران کل حوزه معاونت با حضور در روابط عمومی استانداری یزد ضمن دیدار با کارکنان این اداره کل، هفته روابط عمومی و ارتباطات را به آنان تبریک گفتند.

کارکنان روابط عمومی ها جهادگران عرصه تبیین هستند

مهندس عزیزی در این دیدار که مدیران روابط عمومی فرمانداری ها نیز حضور داشتند با قدردانی از تلاش های این عزیزان با بیان اینکه امروز موضوع اطلاع رسانی یک موضوع مهم و اثرگذار در جامعه است که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد گفت: امروز کارکنان روابط عمومی ها جهادگران عرصه تبیین هستند و زحمات شما در واقع لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز است که اقدامات انجام شده توسط دولتمردان را به سمع و نظر مردم شریف می رسانید.

معاون استاندار یزد در ادامه با اشاره به این مطلب که در دولت سیزدهم ساعت اداری برای مدیران معنا ندارد ابراز داشت: مدیران در این دولت باید شبانه روزی برای خدمت به مردم تلاش کنند و در بسیاری از موارد یک مدیر یا فرماندار یا.. تا پاسی از شب مشغول کار و تلاش بوده و روابط عمومی نیز در کنار او قرار دارد.

وی تجهیز روابط عمومی ها به ابزار و وسایل روز اطلاع رسانی را از ضروریات این حوزه خواند و ابراز داشت: بحمدالله استاندار محترم به این مهم معتقد بوده و به جد در حال تلاش برای فراهم کردن این تجهیزات است.

دشمنی دشمنان موجب رشد و اعتلای نظام شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در زمینه نا امید کردن مردم از انقلاب تصریح کرد: در اینکه در طول این چهار دهه، دشمنی دشمنان موجب رشد و اعتلای نظام شده تردیدی وجود ندارد اما شماها نیز مسئولیت زنده نگه داشتن امید و تزریق روحیه و شادابی به جامعه را با بیان دستاوردها و خدمات دولت و نظام بر عهده دارید.

مهندس عزیزی، پاسخگویی به شبهه افکنی های دشمنان را از دیگر مسئولیت های خطیر روابط عمومی ها برشمرد و گفت: باید شبهات دشمن را حکیمانه، عالمانه و عاقلانه پاسخ داد و نگرانی های مردم را از این بابت برطرف نمود

گفتنی است در این جلسه سجاد کلمبو جانشین مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گزارشی در خصوص آخرین وضعیت، اقدامات و تلاش های این اداره کل به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ارائه داد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات