بررسی آخرین وضعیت شاخص های استان یزد در حوزه نهضت ملی مسکن؛ در نشستی به ریاست استاندار/تاکید استاندار یزد بر تعریف بسته تشویقی در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده/ یزد؛ در زمره 5 استان برتر کشور در حوزه نهضت ملی مسکن قرار دارد

استاندار یزد نهضت ملی مسکن را یکی از ابرپروژه های مهم مورد پیگیری در دولت سیزدهم دانست و گفت: براساس ارزیابی های انجام شده استان یزد در زمره 5 استان برتر کشور در حوزه نهضت ملی مسکن قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست بررسی آخرین وضعیت شاخص های استان یزد در حوزه نهضت ملی مسکن؛ به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، نهضت ملی مسکن را یکی از ابرپروژه های مهم مورد پیگیری در دولت سیزدهم دانست و گفت: با توجه به اهمیت حوزه مسکن و در راستای تحقق سهم استان در تولید مسکن، مسائل این حوزه به صورت شبانه روزی و با جدیت پیگیری شود.

وی با اشاره به قرارگیری استان یزد در زمره 5 استان برتر کشور در حوزه نهضت ملی مسکن، اظهارکرد: علی رغم عملکرد بسیار خوب یزد در اکثر شاخص‌های مرتبط با نهضت ملی مسکن، اما متاسفانه جایگاه مناسبی در شاخص مربوط به بافت فرسوده شهری ندارد.

فاطمی در ادامه بر تهیه بسته تشویقی طرح بازسازی بافت فرسوده؛ ظرف چند روز آینده تاکید و خاطرنشان کرد: پس از تهیه این بسته، باید اقدامات تبلیغی گسترده جهت اطلاع مشمولین از مشوق های این حوزه صورت گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات