بهره برداری از خط تولید محصول جدید شرکت دانش بنیان سنوپارس توسط استاندار یزد

خط تولید محصول جدید شرکت دانش بنیان سنوپارس به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید بکهولودر در ایران و خاورمیانه با حضور استاندار یزد بهره برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در آئین بهره برداری از خط تولید محصول جدید شرکت دانش بنیان سنوپارس به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید بکهولودر در ایران و خاورمیانه، یکی از افتخارات استان یزد را جامعه صنعتی، تولیدی و کارآفرینی استان دانست و گفت: نظیر کارآفرینان یزدی کمتر در کشور مشاهده می شود و قطعا در راس اولویت های استان و متناسب با سند آمایش استان مسائل، مشکلات و سایر اقدامات توسعه ای مرتبط با فعالیت های کارآفرینان پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه شرکت دانش بنیان سنوپارس مقیاس مینیاتوری تحقق شعار سال مبنی بر «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» است، افزود: این مجموعه در کنار سایر مجموعه های موفق فعال در این حوزه دانش بنیان، آمیزه ای از عشق، نوآوری، فناوری، همت بلند، کار تمیز صنعتی، دانش بنیان و اشتغال آفرین است.
استاندار یزد ادامه داد: 60 درصد از ادوات این مجموعه به صورت صفر تا صدی، بدون مهندسی معکوس و توسط جوان فارغ التحصیل یزدی و متخصصین و تکنسین های شاغل در مجموعه ساخته می شود که این موضوع مایه افتخار و شایسته تقدیر است.
دکتر فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: همه ی شرایط و ظرفیت های در توان را جهت رونق بیشتر توسعه ی صنعتی و معدنی متناسب با سند آمایش و آخرین دستاوردها و نوآوری های علمی و پیشرفته فراهم و بسیج خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات