استاندار یزد تاکید کرد:

تقویت نگاه تحولی در حوزه سرمایه گذاری با پیگیری اقدامات نوآورانه و جدید

استاندار یزد شرایط حوزه سرمایه گذاری استان را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: باید با نگاه تحولی به این حوزه نگریست و با پیگیری اقدامات نوآورانه و جدید، برای ایجاد تحول در این حوزه اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ نشست سرمایه گذاری استان یزد به ریاست استاندار و به منظور بررسی وضعیت استان در شاخص های این حوزه برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، شرایط حوزه سرمایه گذاری استان را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: باید با نگاه تحولی به این حوزه نگریست و با پیگیری اقدامات نوآورانه و جدید، برای ایجاد تحول در این حوزه اقدام کرد.
 
مهران فاطمی با بیان اینکه انجام کار تحولی در گرو رضایت نداشتن از وضع موجود است، اظهار کرد: نوگرایی و نوآوری در استان منوط به ارائه و پیگیری طرح های نوگرا و نوآور توسط مدیران است.
 
وی با تاکید بر دیپلماسی فعال در جذب سرمایه گذار خارجی و هدایت سرمایه گذران یزدی به سمت استان، یادآور شد: سازوکار پایش سرمایه گذاران و تشویق و دعوت آن ها به سرمایه گذاری در استان در دستور کار قرار گیرد.
 
استاندار یزد در ادامه تصریح کرد: با توجه به سفر هیئت های تجاری از برخی کشورها و برگزاری نشست هایی جهت تبیین ظرفیت ها و تقویت همکاری ها، نشست های پیگیری مباحث این جلسات برگزار شود.
 
وی بر ضرورت پیگیری استفاده از ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی تفاهمنامه های خواهر خواندگی و نیز بهره‌گیری از تفاهم‌نامه‌های اقتصادی منعقد شده در جریان سفر رئیس جمهور به سایر کشور ها و تعیین جایگاه استان در این تفاهم نامه ها تاکید کرد.
 
فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سازوکارهایی جهت هدایت سرمایه گذاران یزدی مقیم خارج به سرمایه گذاری در پروژه های فعلی و جدید و حوزه های مزیتی استان تعریف و پیگیری شود.
 
وی با تاکید بر فعال سازی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در مرکز خدمات سرمایه گذاری و فعالیت پویاتر از گذشته دبیرخانه این ستاد، گفت: جلسات سرمایه گذاری باید به صورت مستمر برگزار و برنامه استان در جلب سرمایه گذار خارجی تهیه شود.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی مجموعه هلدینگ های فعال در سطح کشور در راستای استفاده از ظرفیت های آن ها جهت سرمایه گذاری در استان در دستور کار قرار گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات