استاندار یزد:

در دو سال گذشته ده ها هزار قطعه زمین برای خانه دار شدن مردم اختصاص یافت/ ناترازی شدید حوزه مسکن به دلیل یک دهه توقف در تولید

استاندار یزد به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: ده ها هزار قطعه زمین برای خانه دار شدن مردم تخصیص داده شده و عملیات اجرایی این پروژه ها در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت سالروز تاسیس این مجموعه و به منظور ارایه گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت های صورت گرفته با استاندار یزد دیدار کردند.

استاندار یزد در این نشست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را مولود انقلاب دانست و اظهار کرد: تاسیس این بنیاد از نظر توجه به حوزه مسکن و بالاخص مسکن محرومین حائز اهمیت است.

مهران فاطمی در ادامه با اشاره به سهم بالای مسکن در سبد خانوار و همچنین نقش خانه‌دار شدن در بهبود رفاهیات مردم گفت: متاسفانه به دلیل یک دهه توقف تولید مسکن، ناترازی شدیدی در این حوزه ایجاد شده است.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن طی دو سال اخیر اشاره و تصریح کرد: ده ها هزار قطعه زمین برای خانه دار شدن مردم تخصیص داده شده و عملیات اجرایی این پروژه ها در حال انجام است.

استاندار یزد در بخش پایانی سخنانش بنیاد مسکن را یکی از موفق‌ترین ادارات استان برشمرد و خاطرنشان کرد: این مجموعه طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار اثربخشی در حوزه مسکن داشته است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات