پیام استاندار یزد به مناسبت یک قرن تلاش بشر دوستانه هلال احمر

استاندار یزد در پیامی فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ، آغاز هفته هلال احمر و یکصدسالگی جمعیت هلال احمر را به تلاشگران عرصه امداد و نجات و خدمات داوطلبانه و بشردوستانه این نهاد تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد طی پیامی فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ، آغاز هفته هلال احمر و یکصدسالگی جمعیت هلال احمر را به تلاشگران عرصه امداد و نجات و خدمات داوطلبانه و بشردوستانه این نهاد تبریک گفت.

در این پیام امده است:

هجدهم اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر؛ این نهاد پر قدمت امداد و نجات است که امسال یکصدمین سال تاسیس و خدمت رسانی مستمر به مردم را با شعار«یک قرن خدمات بی منت» به جشن نشسته است.
بر هیچکس پوشیده نیست گه نام وزین جمعیت هلال احمر از دیرباز با فرهنگ ایثار و فداکاری گره خورده و به واقع این جمعیت در صد سال گذشته، خدمات متعدد، متنوع و عام المنفعه داوطلبانه بسیاری را در ایران اسلامی ارائه کرده است که بهره برداران این خدمات صادقانه،  نیازمندان، محرومان، مصیبت دیدگان و اقشار محروم جامعه بوده اند. خدماتی که برگرفته از باورها و اعتقادات دینی مردم مومن ایران اسلامی بوده است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز جمعیت هلال احمر با هدایت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و پس از آن با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) با بهره گیری از آموزه های مکتب اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ایران عزیز و سیاست های نظام اسلامی و به فعلیت رساندن ظرفیت های بشر دوستانه مردم مومن و همیشه انقلابی ایران عزیز، نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ خدمت به دیگری ایفا نموده است و در این مسیر، اعضای آن از آرامش و عافیت خود چشم پوشیده اند.
پر واضح است که در این سالها جمعیت هلال احمر همواره کوشیده است با اجرای درست و اصولی وظایف بشر دوستانه و قانونی خویش، خدمتگذارِ مطمئن مردم مخصوصا سانحه دیدگان و نیازمندان جامعه باشد. مردم نیز به نیکی نشان داده اند که به هلال احمر اعتماد کاملی دارند.
اینجانب ضمن تبریک یکصدمین سال پاگیری این نهاد بزرگ، تلاش ارزنده و خدمات سازنده مدیران خدوم، کادر ایثارگر و اعضای داوطلب فداکار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را ارج نهاده و از همه این عزیزان فرهیخته و دلسوز به ویژه در جمعیت هلال احمر استان یزد تشکر و قدردانی می نمایم.
از درگاه خداوند متعال، دوام توفیق همگان را خواهانم.
مهران فاطمی
استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات