پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم منفور صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

 نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم منفور صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق پیامی صادر کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی استانداری یزد، در این پیام آمده است:   
 
قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ  
 
سیلی عبرت آموز و پاسخ سخت نیروهای غیور و جان برکف مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران که به پشتوانه حمایت ملت رشید ایران اسلامی، در پاسخ به تجاوز دشمن غاصب صهیونیستی و در راستای منشور سازمان ملل صورت پذیرفت، دلهای همه آزادیخواهان جهان را شاد و مردم مظلوم و بی گناه فلسطین و غزه را در مسیر دفاع از آرمان رهایی قدس شریف و بازپس گیری سرزمین عزیز فلسطین امیدوار ساخت.  
 
این اقدام هوشمندانه و هدفمند، در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی به ویژه حمله ناجوانمردانه و خارج از تمامی قواعد و عرف های بین المللی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن عزیزترین فرزندان این مرز و بوم مقدس در تنبیه این رژیم کودک کش و جنایتکار بود که صداقت در وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرفتن انتقام خون های مبارک و مطهر شهدای گرانقدر جبهه مقاومت را بیش از پیش آشکار ساخت.  
 
حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، در حقیقت عبور از تمامی خطوط قرمز بین المللی بود که از سوی کشورهای بسیاری محکوم شد.

اقدام قاطعانه و شجاعانه در  انهدام پایگاه هوایی نواتیم و یک مرکز بزرگ اطلاعاتی آن رژیم، در حقیقت پاسخی مشروع و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) تنبیهی بود که باید صورت می گرفت و به حمدالله به همت سپاه پاسداران و کمک سایر نیروهای مسلح این عملیات با موفقیت قابل توجهی صورت پذیرفت‌ و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و افسانه غیر قابل نفوذ بودن گنبد آهنین را در هم شکست و فرو ریخت.  
 
اینجانبان بار دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر جبهه مقاومت به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار سرافراز اسلام محمدرضا زاهدی و همراهان شهیدش در حادثه تروریستی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، به همه دلاورمردان فداکار و جان بر کف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درود فرستاده و عزت و اقتدار روز افزون این سرزمین مقدس را در پرتو فرامین حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می نماییم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات