دیدار مدیر کل دامپزشکی استان یزد با فرماندار بافق

مدیر کل دامپزشکی استان یزد با دهقان فرماندار شهرستان بافق دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، دکتر فاتحی نیا مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه در سفر به شهرستان بافق، ضمن دیدار با ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق درباره فعالیت ها، طرح ها و خدمات دامپزشکی به گفت و گو پرداخت.

فاتحی نیا گفت: دامپزشکی با سلامت مردم ارتباط مستقیمی دارد و بی شک تلاش ها در این حوزه در واقع سلامت مردم و جامعه را تأمین می کند.

مدیرکل دامپزشکی استان یزد بر نظارت دقیق اداره دامپزشکی بر مراکز عرضه فراورده های خام دامی تاکید و خاطر نشان کرد: هیچگونه کوتاهی و تعللی نباید رخ دهد که یقین داریم اداره دامپزشکی بافق در حوزه ی نظارت، کار را به خوبی انجام می دهد.

فرماندار بافق در ادامه با اشاره به بیماری ها و مخاطراتی که ممکن است از طرف دام در سلامت جامعه تأثیرگذار باشد، تاکید کرد: نظارت بیشتر دامپزشکی در حفظ سلامت مصرف کنندگان الزامی است.

ابوالقاسم دهقان ضمن تقدیر از اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی و به تبع آن کاهش آمار ابتلای انسانی به بیماریهای مشترک بین انسان و دام در شهرستان گفت: برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی یکی از اقدامات بسیار تاثیر گذار و با ارزش است، که از همت و تلاش اداره دامپزشکی و بسیج سازندگی شهرستان در این خصوص، کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

وی حمایت خود را در جهت پیشبرد اهداف بهداشتی دامپزشکی اعلام کرد و افزود: سلامت مردم مهم‌ترین مسئله در حیات بشری است و مجموعه فرمانداری شهرستان از طرحهای سلامت محور این اداره حمایت خواهد کرد.

در حاشیه این نشست دکتر فاتحی نیا مدیر کل دامپزشکی استان یزد ضمن دیدار با خواجه ای مدیر آموزش و پرورش شهرستان به گرامیداشت و پاسداشت هفته معلم پرداخت و از تلاش همه معلمان شهرستان تقدیر و تشکر نمود.