جلسه شورای اداری و بزرگداشت شهدای هفته دولت با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد در شهرستان مهریزبرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریزجلسه شورای اداری و بزرگداشت شهدای هفته دولت در دومین روز از هفته دولت با حضور احمد ترحمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد، سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز،محمد زارع معاون فرماندار،  سید عباس طباطبایی بخشدار مرکزی و کلیه رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

د ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان مهریز در سخنانی به اقدامات دولت در یکسال گذشته ، برنامه های مختلف پیش رو ، ظرفیت های شهرستان و انتظارات  اشاره کرد .

سپس احمد ترحمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد بیان نمود:دولت در بعد رسانه ای و انعکاس خدمات کشور و نظام به مردم در استان و بخصوص شهرستان ها مظلوم واقع شده است .
وی ادامه داد : دولت تدبیر و امید علیرغم مشکلات مختلف و بخصوص تحریم ها و مسائل مالی در دو سال گذشته خدمات بسیار خوبی را در ابعاد مختلف و همچنین در حوزه اجرایی انجام داده که باید مردم را بهتر و بیشتر در جریان آنها قرار داد .
این مسوول اظهار داشت : دولت تدبیر و امید با وجود سختی های مختلف و کمبود شدید اعتبارات با همراهی خوب آحاد مردم و مسوولان و دلسوران گام های بسیار خوبی را برای کشور برداشته است .
ترحمی به برخی دستاوردها و تلاش های دوساله دولت تدبیر و امید اشاره و تصریح کرد : بعد از هشت سال و برای اولین بار در سال گذشته بودجه قانونی کشور راس تاریخ مقرر به مجلس تحویل شد و این پیام داشت که حرکت دولت بر مدار قانون و قانون مداری است .
وی با اشاره به اینکه هفته دولت یک فرصت بسیار خوبی برای یادآوری خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم و تبیین اهداف دستگاه های اداری است تصریح کرد: وظیفه است که مردم را شفاف و صادقانه در جریان امور قرار دهیم .
ترحمی گفت : امنیتی نشدن فضای جامعه از دیگر شعارهای ریاست جمهور بود که در همین راستا بیشترین تعامل با اقشار مختلف برقرار شده و یکی از اولین قدم هایی که توسط دولت برداشته شد خارج شدن پرونده هسته ای ایران از شورای امنیت ملی و تحویل آن به وزارت خارجه بود و پیامش این بود که پرونده هسته ای امنیتی نیست بلکه کاملا سیاسی است.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد اظهار داشت : دستگاه دیپلماسی ما هوشمندانه موضوع را پیش برد و علیرغم همه کارشکنی هایی که صورت گرفت بر قدرت های جهان پیروز شدیم.
وی گفت: در این مدت قطعنامه هایی که گاها به ورق پاره تعبیر شده بود هزینه های زیادی به مردم و کشور وارد کرد و به فضل خداوند و با حمایت مقام معظم رهبری و تدبیر و نرمش قهرمانانه توانستیم با دیپلماسی برد برد به پیرورزی برسیم.
این مسول گفت : شرایطی بر کشور تحمیل شده بود که تورم بیش از 43 درصدی و نوسان اقتصادی و تلاطم بازار لحظه ای افزایش داشت و عدم ثبات بازار باعث شده بود حاشیه امنیت از بین برود لذا با دیپلماسی هوشمند و اقداماتی که در دولت تدبیر و امید انجام شد الان تورم به زیر 20 درصد رسیده و آرامش در بازار وجود دارد.
ترحمی افزود : طرح سلامت و تحول سیستم بهداشت از دیگر طرح هایی بود که رنج و مرارت بیماران و همراهان آنان به نسبت بسیار زیادی کاهش یافته است.
وی گفت: همه موفقیت های دو ساله دولت تدبیر و امید مرهون حمایت های مقام معظم رهبری ، برنامه ریزی و جدیت دولت و همراهی آحاد مردم با کشور و نظام بوده است .