دانش آموزان دخترانه آموزشگاه امام حسین بارجین با برپایی نمایشگاهی ، توانمندی های خود را در حوزه های هنرهای دستی، نمدی ، بافتنی، آرایشی ، زینتی و گل و گیاه به نمایش گذاشتند .
فائزه کارگر معلم پایه ششم مدرسه دخترانه امام حسین (ع) بارجین گفت : هدف از برگزاری این نمایشگاه ، بروز استعداد دانش آموزان و فرصتی برای عرضه دستاورهایشان و هم ایجاد انگیزه برای گذراندن مهارت ها و کسب درآمد برای چشیدن طعم درآمدها است .
کارگر با بیان اینکه این نمایشگاه نتیجه کلاس های تابستانی بود که دانش آموزان شرکت و هنرهایی که فراگرفته بودند است افزود : دانش آموزان با علاقه بسیار دوست داشتند توانمندی های خود را به نمایش بگذارند .
وی گفت : این نمایشگاه 20 غرفه درحوزه هنرهای دستی ، کارهای نمدی ، بافتنی ، آرایشی،  زینتی ، لوازم آشپزی ، بهداشتی و گل گیاه است .
کارگر با بیان اینکه اکثر آموزشها به دانش آموزان به صورت مجازی انجام شده است افزود : این نمایشگاه برپا شد تا دانش آموزان برای آموزش های بیشتر در حوزه درآمدی و مدیریت اقتصادی که یکی از ضروریات زندگی امروز است  انگیزه پیدا کنند .
وی گفت : درکنار این غرفه ها، آشنایی با فرهنگ بومی و اسلامی که از افتخارات ملی ماست دانش آموزان آشنا می شوند .
این نمایشگاه به مدت 2روزه در آموزشگاه دخترانه امام حسین (ع) بارجین برپاست و دانش آموزان و خانواده ها می توانند صبح ها ازساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 17 تا 20 از این نمایشگاه دیدن کنند .