پیام فرماندارمیبد به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

فرماندارمیبد با تبریک هفته دولت، حقیقت و هویت دولت و ملت ایران را نشأت‌گرفته از فرامین بنیان‌گذار جمهوری اسلامی دانست و گفت: امام با تغییری که در اندیشه‌ها و قلوب ملت‌ها به وجود آورد تمام مناسبات عالم را تحت تأثیر قرارداد ویارانی چون شهید رجایی و باهنر صادقانه در حفظ این ارزش‌ها و آرمان‌ها سر از پا نشناختند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل پیام "حسین فلاح" به مناسبت فرارسیدن هفته دولت به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حادثه ترور دولتمردان انقلاب شهیدان رجایی و باهنر ویارانش در هشتم شهریور، کام دولت و ملت ایران را تلخ کرد به‌طوری‌که دشمنان کوردل اسلام و انقلاب فکر می‌کردند باهدف قرار دادن یاران صدیق امام و انقلاب می‌توانند در صف به‌هم‌پیوسته انقلاب شکاف ایجاد کنند.

اما این حادثه نه‌تنها باعث شکاف نشد بلکه موجب وحدت و انسجام بیشتر در بدنه دولت شد.

باید اذعان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی بارز برای دولتمردان در سبک معیشتی، مدیریت در اداره کشور، حفظ بیت‌المال، پرهیز از اسراف و تبذیر، تعبد در مقابل رهبر و تواضع در مواجهه با مردم همراه باروحیه استکبارستیزی بودند.

شهدای دولت حقیقتاً همه وجود خود را درراه آرمان‌های الهی امام راحل و انقلاب اسلامی گذاشتند و راه خدمت گذاری درست به مردم را به همه ما مدیران و کارگزاران دولت یاد دادند.

و امروز مدیران اجرایی شهرستان باید در همه امور اداری و اجرایی این دو شهید را الگوی عملی خود قرار دهند چراکه راه این شهدا راه امام، پیامبر و ائمه اطهار بود.

بنابراین بر خود لازم می‌دانم سالروز شهادت شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و کارمندان شهید شهرستان میبد و روز کارمند را به همه دولتمردان شهرستان تبریک عرض نموده و برای آن‌ها آرزوی خدمت صادقانه به ملت و نظام و سلامتی از خداوند تبارک‌وتعالی مسئلت نمایم.

 حسین فلاح

 فرماندارمیبد